sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

TÄSTÄ SE ALKAA




Kiva kun tulit kotisivuilleni. Olen jo pitkään harkinnut omien sivujen luomista. Tänään sitten aloin perehtymään asiaan tarkemmin ja kuinkas ollakkaan, yllättäin huomasin, että olin luonut omat blogisivut. En ole mikään kaunokirjoittaja. Oikeinkirjoitusvirheistä kuulenkin perheenjäseniltäni tuiki tiheään. Olen antanut itseni ymmärtää, että olen lukihäiriöinen, mutta väliäkö hällä, yrittäkää ottaa selvää.
Minulla on kolme aikuista lata ja kolme lastenlasta, ihania kaikki, puhumattakaan näiden lasten isästä ja lastenlasten papasta. Miniöitä ja vävyä ei sovi unohtaa, hehän täydentävät koko paketin.
Olen käsityöalan ammattilainen, niin työni, kuin myös koultukseni pohjalta. Näin voi varmaan sanoa henkilöstä joka on käynyt käsi- ja taideteollisen opinnot Kuopiossa ja myöhemmin täydentänyt opintoja pätevöitymällä alan ammatillisten aineiden opettajaksi.

Tässä aluksi tärkeimmät kiinnekohdat joiden pohjalta sivujani lähden pikkuhiljaa rakentamaan. Saas nähdä mitä tulee.

Tässä töitä "Nappinäyttelystäni"
1. Myrskyn silmässä
2. Lokkivati
  
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti