keskiviikko 14. elokuuta 2013

Kolme RÄTTIÄ

Minulla on keittiösssä kome rättiä. Rätit olen virkannut tai neulonut kaikki erilaisista materiaaleista. Miksi kolme erilaista, kaikilla on oma tarkoituksensa.


Rärtti 1. Tiskirätti
Tiskirätin olen virkannut pellavanarusta tex 12550x2.
Astiota joita joudun tiskaamaan käsin, niin silloin käytän tätä karkeaa rättiä. Jostakin syystä tykkään asitoiden pesusta tällä karkealla rätillä ja harjaa käytän tosi harvoin. Rätti on nimensä mukainen tiskirätti.


Rätti 2. Työrukkanen
Olen neulonut Rozetti Naturel Cotton puuvillalangasta. Tätä rättiä käytän hellan ja tiskipöydän pintojen puhdistamiseen. Rätti on  sopivan imukykyinen ja notkea nimensä mukainen "työrukkanen".




Rätti 3. Tahraliina 
Tämä mukavan tuntuinen neulottu rätti on inukykyinen ja ilmavan oloinen, kuivahtaa nopsasti. Rärtti on neulottu bambulangasta. Tämän rätin voisi viedä vaikka tupaantuliaislahjana.
Rätin olen esitellyt jo aiemmin blogissani luuttu vai rätti. 
 
  
 
 
 
 
 
 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti